Pintura Arq. Eduardo Moreira Santos, Lx (28.08.1904 - 23.04.1992)

segunda-feira, 22 de julho de 2013

Galiza pela Soberania

A tarde do sábado dia 20 de julho serviu na capital da Galiza para a apresentaçom pública pendente da 'Galiza pola Soberania', iniciativa suprapartidária lançada por 200 pessoas adscritas a diferentes organizaçons políticas, sindicais, feministas, ambientalistas, culturais, desportivas e, em geral, dos movimentos sociais galegos.

Na assembleia constituinte que decorreu no dia 6 deste mês, o plenário da GpS  decidira fazer umha apresentaçom pública antes da jornada patriótica do 25 de julho. A data escolhida pola Coordenadora da iniciativa foi este dia 20 e o local a praça das Pratarias da capital galega.

Em torno de umha bandeira da Galiza de grandes dimensons que ocupava boa parte da escadaria ao pé da catedral, a centena longa de participantes vestia camisolas reivindicativas dos diferentes conflitos e movimentos sociais galegos: a língua, o feminismo, o ensino público, o direito ao trabalho, às seleçons próprias, contra a megamineraçom e contra os despejos... um mosaico colorido e reivindicativo unido pola reclamaçom da soberania plena, do Estado galego, como saída para as multicrise que sofre a nossa naçom.



O ato começou com a música de A Quenlha, seguida da leitura do manifesto fundacional por parte de Ana Costoia. A seguir, Maurício Castro avançou informaçons sobre as linhas de intervençom aprovadas para os próximos meses, que incluirám a interlocuçom com coletivos de todo o tipo, trabalho de socializaçom das ideias soberanistas e mobilizaçons específicas em datas referenciais que serám anunciadas proximamente.

Marta da Costa concluiu as intervençons das porta-vozes da Coordenadora com um apelo à participaçom do povo galego nas iniciativas soberanistas convocadas para o Dia da Pátria, encorajando também à exibiçom da bandeira galega nas ruas e fachadas do nosso país.

Novamente, A Quenlha cantou para as centenas de pessoas congregadas na praça das Pratarias, para a seguir concluir o ato com o canto coletivo do Hino da Galiza e a salva de palmas geral. In “Diário da Liberdade” - Galiza

Sem comentários:

Enviar um comentário